کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ساب خوزستان می باشد.

تامین نیروی انسانی

چهارشنبه 13 اسفند 1399

پروژه های تأمین نیروی انسانی حراست ، اداری و فنی ، فضای سبز و خدمات

فرآیند کاری انجام پروژه ها ۱۴۰۰۰۸۲۰
پروژه های تأمین نیروی انسانی شرکتهای صنعت آب و برق خوزستان

یکی از راهکارهای مهم ارزش آفرینی و توسعه خدمات شرکتهای پشتیبانی، حضور فعال در مناقصات تأمین نیروی انسانی و گسترش خدمات رفاهی خود به کارفرمایان محترم و  پرسنل پیمانکاری زیر مجموعه می باشد.

شرکت خدماتی پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات خود در قراردادهای بهره برداری از اماکن سازمان آب و برق خوزستان ، در راستای تحقق اهداف کوتاه مدت خود نسبت به جذب منابع درآمدی متنوع، برنامه ریزی و گامهای نوینی برداشته است.

این شرکت با راه اندازی واحد مناقصات و حضور موفق در ۱۸ مناقصه نیروی انسانی طی ۲ سال گذشته ، هم اکنون دارای ۷ قرارداد تأمین نیروی انسانی در زمینه های حراست ، آتش نشانی ، اداری ، فنی  و فضای سبز  با مجموع ۵۶۰ نفر پرسنل قراردادی می باشد که در فرآیندی مشخص ، ناظر مقیم ، اداره کارکنان و رفاه ، و در نهایت امور مالی اقدام به تکمیل کارکردها و دریافت و پرداخت می نمایند. پیگیری دیگر امور پشتیبانی از پروژه ها نیز توسط مدیر پشتیبانی و مسئول قراردادها صورت می گیرد.

این مهم نتیجه تلاش گروهی همکاران دلسوز و متعهد شرکت و حمایت مدیرعامل محترم و مدیران ارشد مجموعه صنعت آب و برق خوزستان می باشد که در رویکردی نوین ، شرکت ساب خوزستان را به عنوان یک شرکت پشتیبان قابل اعتماد برگزیده اند و تمدید قراردادهای نیروی انسانی خود را در دستور کار دارند. 

————————————————————————————————————————-

تسهیل در مدیریت

کارفرما با ابلاغ شرح وظایف کارکنان به پیمانکار و انتقال مسئولیت نظارت برعملکرد نیروی انسانی و انجام امورات مربوطه شامل اداری، مالی و بیمه ای پرسنل تماما به پیمانکار، عملا حجم زیادی از امور اجرایی و دفتری را به پیمانکار واگذار می نماید.

 

پشتیبانی پرسنلی

این شرکت تامین نیروی انسانی ضمن تهیه بانک اطلاعاتی  از افراد جویای کار، با معرفی پرسنل گزینش شده جدید کلیه اماکن طرف قرارداد خود را  پشتیبانی نموده و از کمبود نیروی انسانی جلوگیری می نماید.

ضمانت اجرایی

در کلیه قرارداد ها بخصوص پروژه های حجمی به عنوان مثال امور حفاظت فیزیکی و تامین نیروی نگهبان، این شرکت طی قرارداد با کارفرمایان متعهد به حسن انجام  پروژه گردیده و متضمن حسن عملکرد کلیه کارکنان خود می باشد.

ارتقاء سطح بهره وری

این شرکت به منظور ارتقاء سطح بهره وری و اجرای هرچه بهتر پروژه ها با بکارگیری تجارب چندین ساله ضمن گزینش بهترین نیروها به صورت ضمن خدمت به کارکنان تابعه متناسب با شرح وظایف آموزش های لازم را ارائه می نماید.

کاهش بروز خطا

از آنجاکه سیستم نظارت پیمانکار علاوه بر سیستم نظارت کارفرما در فرآیند گزینش و نیز حین خدمت بر عملکرد کارکنان نظارت دارد لذا با افزایش نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان بروز خطای انسانی نیز به میزان قابل توجهی کاهش میابد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

با برون سپاری پروژه های کاری به پیمانکاران با تجربه و معتبر امکان تمرکز سیستم اداری مالی و مدیریتی کارفرما بر پروژه های اصلی سازمان مهیا میشود که این امر منجر به افزایش درآمد و صرفه جویی در زمان میگردد.