کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ساب خوزستان می باشد.

پرسش و پاسخ ساب کارت

یکشنبه 30 آذر 1399

پرسش های متداول

۱-ساب کارت چیست؟

 

ساب کارت، کارتی است که به منظور حفظ و مدیریت مراودات مالی در زمینه خرید اقساطی بین دارنده آن و فروشگاه های عضو باشگاه ساب کارت طراحی شده است و دارنده آن می تواند حداکثر تا سقف ریالی تعیین شده از فروشگاه های طرف قرارداد ، اقدام به خرید یا دریافت خدمات نماید. بنابراین ساب کارت جایگزین بسیار مناسب و مطمئنی برای ارائه چک در خریدهای اقساطی خواهد بود و دارندگان آن را از ارائه هرگونه وجه تضمینی بی نیاز می نماید.

 

۲-آیا دریافت ساب کارت برای دارندگان آن کارمزد دارد؟

 

خیر، به هیچ عنوان. تنها هزینه ساب کارت مبلغ پنج هزار تومان بابت صدور کارت می باشد که این مبلغ در صورت استفاده، به اولین قسط شما اضافه می گردد. ساب کارت شما برای مدت ۳ سال معتبر می باشد و تنها در صورت مفقودی یا بروز آسیب، با هزینه مجدد نیاز به تعوض خواهد داشت.

 

۳-تعداد اقساط به چه صورت است و شروع آن از چه زمانی میباشد؟

 

بدلیل تنوع صنفی در ساب کارت، اقساط بین ۲ تا ۲۲ ماه بسته به نوع صنف، نوع قرارداد و یا خدمات فروشگاه می تواند متغیر باشد. اولین قسط ساب کارت با حقوق ماه بعد از خرید شما شروع می شود و در واقع از زمان خرید حداقل یک ماه دوره تنفس خواهید داشت. در صورت موافقت فروشگاهها ، همکاران در زمان خرید می توانند شرایط جدید را توافق نمایند.

۴-آیا ساب کارت فقط یک بار شارژ می شود؟

خیر، یکی از مهمترین ویژگی های ساب کارت شارژ مجدد آن پس از هر بار پرداخت اقساط می باشد. بدین صورت که پس از وصول هر قسط(پرداخت اقساط از سوی سازمان)، مبلغ قسط پرداختی ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب دارنده آن واریز می گردد، بنابراین ساب کارت شما پس از هر بار پرداخت اقساط مجدداً قابل شارژ و استفاده می باشد.

۵-با ساب کارت از کجا می توانم خرید کنم؟

لیست تمامی فروشگاه ها، مراکز خرید و عرضه خدمات طرف قرارداد در سایت www.sabkho.ir و اپلیکیشن ساب لایف قرار گرفته است و به جهت تغییر شرایط و تعداد فروشگاه ها، همواره آپدیت می گردد . شرکت ساب خوزستان از پیشنهاد و معرفی فروشگاه های متقاضی ارائه خدمات به کارکنان محترم سازمان های طرف قرارداد که شرایط باشگاه ساب کارت را بپذیرند استقبال می نماید.

۶- اقساط ساب کارت به چه شکل محاسبه می گردد؟

 

محاسبه اقساط همانند عرف بازار و بسیار ساده می باشد، کافی است مبلغ تمام شده خرید از هر فروشگاه بر تعداد قسط تعیین شده تقسیم شود. همچنین برای اصنافی که اجازه دریافت کارمزد را دارند (از جمله کالای دیجیتال، طلا، لوازم خانگی و …) نحوه محاسبه هر قسط به این صورت می باشد:  قیمت تمام شده (قیمت نقد + مبلغ سود کل اقساط)  تقسیم بر تعداد اقساط  . برای مثال شما کالایی به قیمت نقد ۵ میلیون تومان را انتخاب می کنید با اقساط ۱۰ ماهه و کارمزد ماهانه ۲ درصد . مبلغی که صاحب فروشگاه در دستگاه پوز وارد می کند برابر با ۶ میلیون تومان خواهد بود  = (۵٫۰۰۰٫۰۰۰ + (۵۰۰۰,۰۰۰*۲%*۱۰ ماه)) . که این مبلغ طی ۱۰ ماه از حقوق خریدار کسر می گردد. دارندگان نیکارت می توانند از قسمت پورتال، تحلیل اقساط خریدهای خود (میزان خرید، زمان خرید، تعداد اقساط، مبلغ اقساط، شروع و پایان اقساط) را مشاهده نمایند.



شماره تماس و واتس اپ:    ۰۹۳۰۴۵۰۶۶۰۵  آماده پاسخگویی به مشکلات خرید ، تخلف فروشگاهها و مشاوره توسعه بازار می باشد.