کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ساب خوزستان می باشد.

هتل بوستان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات هتل شد.

یکشنبه 26 آذر 1402

هتل بوستان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات “هتل” شد. به نقل از مدیر عامل شرکت ساب خوزستان ؛ این شرکت با هدف ارتقاء کیفی و کمی خدمات هتلداری و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان،پس از اجرای فرایند ارزیابی و استانداردسازی خدمات و تجهیزات ؛ موفق به اخذ گواهینامه درجه بندی و استاندارد کیفیت خدمات … ادامه خواندن “هتل بوستان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات هتل شد.”

هتل بوستان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات “هتل” شد.

به نقل از مدیر عامل شرکت ساب خوزستان ؛ این شرکت با هدف ارتقاء کیفی و کمی خدمات هتلداری و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان،پس از اجرای فرایند ارزیابی و استانداردسازی خدمات و تجهیزات ؛ موفق به اخذ گواهینامه درجه بندی و استاندارد کیفیت خدمات هتل بوستان شد.

در همین راستا شهاب یگانه افزود :پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت عامل تطبیق و کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری که با نظارت جامعه هتلداران خوزستان واداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در امر استانداردسازی و کیفی سازی خدمات هتلداری فعالیت دارد و نیز تشکیل کارگروه ارزیابی و استانداردسازی در شرکت ساب خوزستان ؛ هتل بوستان در پنج حوزه امور ساختمانی،تأسیساتی هتل و متعلقات آن،
امور خدماتی و تجهیزات هتل ،امور ایمنی و بهداشت،امور اغذیه و اشربه،
امور مدیریت،نیروی انسانی و آموزش
مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفت و با رفع مغایرت های موجود با ضوابط استاندارد هتل های چهارستاره؛ موفق به دریافت گواهینامه مذکور شد.
شهاب یگانه در پایان ضمن ارج گذاری به پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته تا حصول نتیجه مطلوب در جهت استانداردسازی تجهیزات و خدمات هتل بوستان ؛ از عنایت و همکاری معاونت منابع انسانی ،مدیریت خدمات عمومی و مدیریت مهندسی عمومی و گردشگری سازمان آب و برق خوزستان ،کارگروه ارزیابی و استانداردسازی و روابط عمومی شرکت ساب خوزستان اظهار تشکر و قدردانی نمود .